s früeni ufsta und s wieti fahre hät sich für eimal nid so glohnt: im engadin hät s in ströme vor em renne grägnet und d strasse sind bis z letscht nass gsi und händ zum teil sogar chlini seeli beherrbergt.
wo mir, d olivia und ich, z züri uf de zug sind, isch es zwar no chli früe am morge gsi, aber susch isch d welt no in ordnig gsi. scho wo mir i de RhB vo chur uf st. moritz gsässe sind, hät sich erahne la, dass d wetterprognose nid so falsch gsi isch: es sind erschti wulche ufzoge. im inline-village händ mir denn aber nomal gschwitzt und ich han mit zfrideheit fest gstellt, dass de wind uf di richtig siete blase hät.
uf de busfahrt nach maloja, wo mir jedes jahr ewig vor chunnt, isch es immer grauer und dunkler worde. in maloja acho, händ mir die andere ITL-fahrer schnell gfunde. mir sind kei halbstund im gras gläge, wo di erschte tropfe gfalle sind. mir sind mit es paar andere ITL-mitglieder under s nächschti (und einzigi) dach üs go verstecke. ziemlich s ganzi starter-feld hät sich bald deht ufghalte, hät me jedefalls chönne meine. mir händ zueluege müesse, wie s wetter schlechter und schlechter worde isch, us em summer-rägeli es gwitter worde isch, s zwüscheziitlich blitzt und donneret hät und s wasser nur so vom himmel gströmt isch. diversi fahrer händ sich für s nid-fahre entschide. wo ich am vieri bin go s gepäck abgä, sind d startblöck no leer gsi, defür sind d lüt uf de lastwäge für s gepäck ghocked. es isch sauchalt gsi und ich bin froh gsi, wo ich wieder unter s dach han chönne.
nach em halbi füfi händ mir üs denn us em versteck wage müesse. de start isch ja uf di 10 vor planet gsi. denn hät s aber scho nüme gregnet, aber es isch no nass und frisch gsi. nach me WC-bsuech sind mir direkt an start. de isch denn zwar nid am 10 vor 5i für di erschte gsi, sondern öppe am 10 ab. ich bin jedefalls am 17:21 gstarted, statt am 17:00.
de stephan zwick han ich im startblock (und au vorher) nid gfunde. defür de simon, bekannt vom sempachersee. ich han mich denn halt am start a ihn ghängt. am sempachersee isch das ja gar nid schlecht gange. das mal sind mir aber ziemlich wiet vorne im startblock gsi und er hät sis tempo chönne ga. i sinem windschatte bin ich guet na cho. es hät sich um üs aber bald e grösseri gruppe bildet. i dere hät s leider chli starch "ghandorgeled" und ich han zu oft wieder chlini luggene schlüsse müesse. das han ich bi dem tempo und em wind, wo jetzt gege üs gsi isch, eifach nid chönne. ich han irgendwenn müesse abriesse la und bin zersch denn mal chli ällei unterwägs gsi. bald han ich aber wieder in e gruppe gfunde, de kampf vorher hät aber energie kosted und ich han recht glitte. nach 29 minute sind mir denn am village in st. moritz verbigfahre, händ also es mittel vo guet 30km/h gha. i de abfahrt nach st. moritz han ich mini ganzi gruppe verlore, da ich als einzige uf de teppich bin. i de ebeni han ich lang kei gruppe me gha, wo ich si denn endlich gha han, isch es nach pontresina durue gange und deht isch es passiert. ich bin mit de schue vom vordere zäme cho und es hät mich uf d siete gleit, de hinter mir hani grad mitgrisse. d gruppe isch weg, de ander ebefalls und ich han es momentli brucht, bis ich mich vo dem schock erholt han. eigentlich han ich mich gar nid erholt. ich bin nervlich ziemlich am endi gsi, da isch aber grad no im rechte moment d rettig cho, wie en engel vom himmel: de stephan isch a mir verbi gfahre und hät mich erkennt. mit ihm han ich denn mit chönne, er hät mich denn au wieder chli ufbaut. nach de chline abfahrt vo pontresina durab, händ mir wieder in e gruppe ine gfunde und mit dere isch es denn ziemlich guet richtig s-chanf fürschi gange. unterwägs händ mir no zwei ITL-fitnessfahrer i gholt und grad i üsi gruppe integriert, die währed susch deht wohl au versuured.
im ziel bini zersch unzfriede gsi. d startgruppe nid halte chönne, en unfall und e sack-schlechti ziit, 1:26.46,69. später han ich denn no de simon troffe, er hät mir gseit, dass er no bis i di zweiti gruppe füre gfahre isch, und s ihn denn au no grüert hät. es isch schwer ab z schätze, ob ich i sinem windschatte mit möge hetti, wenn ich de immer suber gha hett, und s e verpassti chance gsi isch, oder ob s grad nomal guet gange isch, wil ich zum wohl letscht mögliche ziitpunkt us dere gruppe use bin. dass au ziit nid all zu schlecht gsi isch, han ich di hei gseh. mit 710 pünkt isch es gar s besti engadin-resultat punktemässig. au d platzierig isch wieder um 100 plätz besser als letscht jahr. dadezue git s aber au no z säge, dass wohl scho lang nüme so wenig fahrer am start gstande sind, wie das jahr.
nach dem ich denn d oivia troffe und mir üs dusched händ, s nächschti malheure: de 19:31-zug händ mir verpasst. wo mir uf s peron vom bahnhof s-chanf marathon chlättered, seit üs de polizischt, da fahri kein zug me. was denn mit dem vom 20:29 seigi, han ich gfräged. de fahri scho no, aber halti in s-chanf marathon nid. mir müssed uf s-chanf füre. 15 minute händ mir no ziit gha. de polizist hät gmeint, das schaffed mir, wenn mir schnell laufed. eifacher gseit als gmacht, mit enere schwere täsche uf de schultere und 42 km i debei. bereits wieder schwitzend sind mir uf em bahnhof acho, und händ denn uf de acht minute verspäteti zug warte müesse...
au di hei händ mir nomal rückschläg müesse istecke: d olivia hät festgstellt, dass si ihri ganzi sport-bechleidig in s-chanf i de garderobe liege la hät und bi mir hät keis einzigs rädli me welle drähie. d chugellager sind wohl total im a..., da mir kei reinbenzin di hei gha händ, han ich das, als letschti möglichkeit, noni chönne usprobiere.