da ich bi mine letschte drü bricht bike to work scho erwähnt han, schrieb ich jetzt da no en ganze bitrag zu dem thema. immerhin hät's mich de ganzi letschti monet beschäftiged. im wahrsten sinne des wortes. ich bin nämlich schlussendlich fasch 54 stund im sattel ghöckled. das hät mich 756km wiet bracht und ich han total über 8300 höhemeter bewältiged und lut biketowork.ch 109kg CO2 igspart. das mit 13 mal durch's sihltal is büro z fahre, je vier mal über de albis und d buechenegg vom büro hei. es wieters mal bin i am fuess vo dene zwei berge dur en platte gstoppt worde und eimal han i de versuech unternoh mit üse berner bi sinem (eimalige) bike-to-home z unterstütze. in sursee han i aber müesse das unterfange abbreche, mir wäred nüm rechtziitg uf bern cho, dass ich no zunere "bruchbare" ziit wieder di hei gsi wäri. da's en tag unter de wuche gsi isch, bin ich vo sursee via luzern uf zug, was aber immerno über 90 km ibracht hät.
es paar "roti pünkt" hät's im kalender dennoch gä: am zieschtig bin ich direkt vom schaffe is ITL-training (usfhart über 40km) und han drum nid chönne mit em velo is büro (zu viel gepäck). dasselbe giltet für s certina inline race (fritig, 9. juni). wenn me defür die trainings (4x40km), s cir und de linthmarathon (21km+41km), sowie de zytturm triathlon (40km) irechnet, chumm ich im juni uf knapp 800 velo- und über 200 inline-kilometer. was es total vo über 1000km sport ergit. mit dere extreme schönwetterphase hät's unglaublich spass gmacht! dennoch bin ich jetzt aber nid bös, dass i nächst wuche wieder in kalifornie bin (brueflich) und z'friede sie muen, wenn i überhaupt einmal (oder zweimal?) e chli sport mache chann.
bike to work | anzahl | km | hm | Ø ziit | bestziit |
---|---|---|---|---|---|
sihltal | 13 | 30.8 | 235 | 1:06.21 | 1:03.17 |
bike to home | anzahl | km | hm | Ø ziit | bestziit |
albis | 4 | 28.3 | 426 | 1:14.48 | 1:11.06 |
buchenegg | 4 | 33.6 | 542 | 1:26.37 | 1:25.09 |
andere weg | 2 | ||||
total | velotäg | km | hm | ziit | CO2 gspart |
16 | 757.8 | 8330 | 53:24.13 | 109KG |