d sunne hät gsträhled und es sind agnehmi temperatur gsi. trotzdem sind mir mir rägerädli deht gstande. d wetterprognose im lokale fernseh hät kurze schauer am nachmittag adroht.
nach unzählige ufwärmrundene um d siegessüüle isch es denn pünktlich am halbi drü los gange. zersch d fraue-elite, denn d herre und denn mir. mir sind uf de rechte siete gstartet, für eimal bin i guet wäg cho. gege s endi vo de strass vom 17. juni sind mir fascht z vorderst gsi. denn isch di erschti rechtskurve cho und mir sind chli hindere gspüelt worde. ich han deht bald gmerkt, dass ich wohl nid ganz uf s richtige pferdli gsetzt han. bim chline ufstieg über e brugg churz nach de schwiizer botschaft han ich denn drum überholt und bin e chli füre gfahre. aber ich bin wohl immer no z wiet hine im feld gsi. es hät recht ghandörgeled und immer wieder lugge gä, wo schwer gsi sind z stopfe. han eigentlich nie s gfühl gha, guete windschatte z ha. denn sind links chli vor mir d thunliners uftaucht. mit dene fahre, han ich scho vorher emal denkt, wäri e gueti sach. die händ sicher en guete rythmus. langsam sind's nächer cho. ich han scho afange nach em guete moment z sueche, wo ich d gruppe wechsle hetti chönne. und plötzlich wird ihren "zug" schneller und de abstand grösser. de fruscht han i grad nid bewältige chönne und han es erschts mal chli ufgä und mich au bald zrugg falle la. natürlich en riese fähler. sie hätted am schluss mini zielziit gha. das han i scho deht gwüsst und für de rescht vom renne isch es e chli schwerer worde, mich z motiviere.
nomal e chli später han i mi wieder zrugg falle la müesse, das isch nach ca. 16km gsi. denn bin i wieder i die gruppe cho, mit dem ich emal agfange han. au anderi bekannti gsichter han i gseh. allerdings nid lang. ich bin relativ bald a zweiter stell gsi und de vor mir isch los zoge, zum zu de vordere gruppe ufschlüsse. ich bin mit gange, ohni z merke, dass de rescht hinter mir nid mitcho isch. a dem eine* han ich mich denn chli "festghebed". da zwüscheziit noch 21km grad no unter 40 minute gsi isch, hät no en chline funke hoffnig wietergläbt.
de rescht vom renne isch denn nur no es uf zäh bisse gsi. es isch ächt härt gsi und d bei händ brännt. aber irgendwie isch es immer gange. und wenn i denkt han, "jetzt gaht's nüme", sind's au grad chli langsamer gfahre, oder es sich susch irgendwie glich no gange.
endlich, potsdamer platz. denn e gfühlti ewigkeit (ca. 2km) bis d "wendi" cho isch. die kurve han i guet verwütscht, deht händ's mi letscht jahr abghänkt. kei gfahr das jahr. defür isch di druf folgendi rechts-links-kurvekombination weniger optimal gsi. so es tns-röckli über me paar unschöne pfosteibei isch mir im weg gstande. scho in le mans han i so es erlebnis gha. denn isch s brandenburger tor uftaucht. ich han mich nomal probiert uf d technik und es aständigs skate z konzentriere, denn gaht's nämli am ringste. im ziel denn die glichigi groteski situation wie letscht jahr: e neui bestziit und trotzdem gar nid z'friede.
ach so: d rägerädli händ mir denn uf em heiwäg no brucht. scho lang im ziel aber noni wieter isch en chline nieselräge über berlin zoge, wo grad knapp glanget hät, zum alles nass und rutschig z mache...
[update, 2.10.12, 20:00]
* de "eini" heisst anschienend alex und hät e helm kamera gha. ich han ihn eigentlich im ziel welle fräge, was er mit em video macht. da ich ihn deht nüm gseh han, isch das nid möglich gsi. s video isch aber uf youtube uftaucht. me chann ziemlich lang stielstudie vo minere skating-technik mache. (für verbesserigsvorschläg bitte d kommentarfunktion nutze. ;-))
0:48:36 bis 0:51:00, km 22(?)
1:13:00 bis 1:20:00, km 37 bis 41
1. Das Video ist Gold wert!
2. Das Potenzial der Gewichtsverlagerung ist noch nicht ausgeschöpft.
3. Was bedeutet dieser angewinkelte, seitlich ausschlagender Arm zwischendurch?
4. Mit deiner Kurventechnik müsstest du mindestens 100 Ränge weiter vorne klassiert sein!